Sunday, December 30, 2012

RADIX FRIED CHICKEN BANGI




Nampak sedap kan..?
Memang sedappp..
Malah tak keterlaluan klu sy ckp lgi sedap dari jenama terkenal ayam goreng tu..!
Betul ni!


Rempah yg menyaluti ayam gorengnya mmg terbaik!
Harga pun lebih kurang jer dgn jenama terkenal tu..
Ehh jap..
Murah skit kot..


Dan yg paling utama..
Ayam yg digunakan untuk ayam gorengnya..
Mmg ayam organik HPA
Ayam yg dibela secara baik di ladang khas..
So takde ler rasa was was sgt..
Yeler ayam suntik kan banyak skang ni..


Apa pun thumbs up utk RADIX FRIED CHICKEN..
Sesape yg nk cuba tu leh laa pegi ke bandar baru bangi..
Kalau tak silap kt seksyen 9
Ala dekat jer ngan restoran ayam penyet bangi..
Bersebelahan..


Support produk Muslim!

1 comment:

  1. Salam

    Terima kasih atas sokongan anda

    In Shaa Allah

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...