Friday, April 18, 2014

HOT AIR BALLOON PUTRAJAYA 2014







 


Lama dah ni..
Hari ayah saya nk pegi umrah..
Ayah sy dh pun balik umrah..
Punya laa lama beku..heheh kes malas nk upload..


Cantik cantik belonnya..
Macam macam bentuk..
Kalau pegi kt tapak yg tempat belon baru nak naik..
lagi banyak belonnya..
Saya ni dok kejar belon yg dh naik..
Lepas tu kejar belon yg dh turun..
Sampai ke cyberjaya tu..


Belon ni biasa naik pagi sekali dan petang sekali..
kira masa matahari belum naik dan matahari dh turun skit...
Bila dh banyak2 berkumpul tu..
Cantik betul nmpk langit..
Nak nak kalau langit tu tengah biru betul..


Pesta belon panas ni adalah acara tahunan..
Setiap tahun masa cuti sekolah bulan mac mesti ada..
Kalau ada penganjur laa ...hehe..
So jgn risau kalau terlepas tahun ni..
In sha Allah tahun depan ada lagi..!!

Wednesday, April 16, 2014

HAPPY 6TH BIRTHDAY AMMAR!!




Besar dah anakku..
Dah 6tahun..
Sekejap betul rasanya..
usia pun dh makin banyak..
huhuhu...


13april yakni ahad lepas adalah hari ammar genap berumur 6tahun..
Takde sambutan yg besar besaran..
Sekadar meraikan bersama ahli keluarga sajer..
Sambut sekali birthday atuk yg jatuh pada 2nd april lepas..
Ammar dh 6tahun dan atuk pulak dah 61 tahun..


Birthday cake disponsor sepenuhnya oleh atuk..
Hehehe..
Hadiah kepada cucu kerana Ammar tak dapat apa2 hadiah masa atuk balik dari umrah..
kesnya..atuk salah beli saiz jubah..
Kecik sangat..
So atuk kata ganti laa ngan kek..
Kiranya tanda ingatan laa untuk cucu dia..
hahaha..
Apa pun boleh atuk..
Ammar lagi suka kek..
hahahaha..


Doa ayah dan ibu untuk Ammar..
Semoga Ammar akan sentiasa menjadi anak yg terbaik utk kami..
Kami juga berdoa agar Allah sentiasa merahmati Ammar di dunia dan akhirat..
Diberikan kesihatan, kebijaksanaan, kemurahan rezeki dan kebahagiaan..
Juga ibu dan ayah sentiasa berharap Ammar menjadi anak yg soleh dan  contoh tauladan yg baik utk adik adik (oops!)
Dan sentiasa memberikan kegembiraan dan juga menjadi saham baik kami di akhirat kelak..
Amin ya rabbal alamin..
Semoga Allah makbulkan doa kami ini..!

Tuesday, April 15, 2014

IMAM MUDA


Ikutkan ini baju utk ammar..
tapi atuk beli salah saiz..
So yg dapat aisy laa..
Nasib baik sedang elok jer..


Yg saiz aisy plak sangat kecik utk aisy..
muat sebelah tangan jer..
So taktau laa kat saper nak diturunkan tu..


So Ammar takde rezeki nk dapat jubah dari mekah..
Atok bagi hadiah lain utk ammar..
Nanti sy citer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...