Tuesday, November 18, 2014

MEMANG TUN DR SITI HASMAH!!



Yeaaaa..
Memang Tun Hasmah yg sampaikan anugerah kt sekolah Ammar..


Sepatutnya Tun Mahathir..
tapi takde rezeki nk jumpo..
so penggantinya adalah tun hasmah laa..


Dah tk berapa kuat dh dia..
Tapi mampu juga menunaikan jemputan yg diberikan kepadanya..
Salute you Tun!


*abaikan mulut i yg terkemut tu..wa malu!!...choiiii *

Friday, November 14, 2014

MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG MUHAMMAD AMMAR









Alhamdulillah..
Pencapaian demi pencapaian cemerlang yg Ammar capai..
Ibu bangga nak..
Ibu bangga walau ibu takla selalu memantau pelajaran kamu..tapi kamu berjaya membuatkan ibu dan ayah bangga..


Ibu bangga sekarang..
Sebab ibu yg besarkan kamu sendiri tanpa perlu ke mana2 pengasuh..
Dulu ibu sering rasa rendah diri sebab ibu tak bekerja..
Sekarang ibu rasa berbaloi..
Berbaloi kerana kejayaan demi kejayaan yg anak ibu berikan kepada ibu..
Terima kasih sayang2 ibu!


Ammar terima anugerah dari Tun Siti Hasmah.
Yang menggantikan Tun M..
Kalau kita dapat jumpa Tun M..lagi besar rasa hati ibu..
Sebab anak ibu berjaya membuatkan ibu dan ayah berjumpa dengan idola kami.
kalau nk tunggu ibu dapat apa2 anugerah, jawabnya nan hado jer laa..
hehehe..


Ibu doakan kamu berjaya dunia dan akhirat..
Jangan hanyut dengan kejayaan sementara..
Tapi berusahalah dengan gigih untuk mencapai kejayaan utk kedua2 nya..
Semoga Ammar akan terus tabah untuk mengharungi dunia yg penuh mencabar ini..


Untuk Aisy Irfan..
Contohi lah abang kamu..
Jadikan dia sebagai pembakar semangat utk kamu berjaya..
Semoga anak2 ibu akan terus berjaya dan menjadi muslimin sejati dan soleh!.
Amin yg rabbal alamin!

Sunday, November 9, 2014

MAJLIS JOHOR BAHRU: AMIR DAN FARHANA










Ini majlis di jb plak..
Serba gold utk semua kaum kerabat...
hamikkk..


kebetulan pada hari majlis di jb ni..
malam tu adalah final piala malaysia..
antara pahang dan JDT...
memang sangat bertepatan laa..
sebabnya pengantin memang sorang dr JDT dan sorang wakil pahang..
hahahaa..
tu sebab ada gambar bendera johor..
semangat betul diorang ni..
yang tak tahan cari juga tu bendera pahang tapi tak jumpa..
yeler cari bendera pahang dalam negeri johor..mana nak jumpa..
ayoyoyo..


tapi dh tersurat JDT kalah malam tu..
even game memang best laa..
sampai penalti..
tapi sy memang dh agak pahang akan menang..
bila beritau kat diorang2 yg fanatik JDT tu prediction sy...semua cakap nk putus sedara..
miahahahhaa..
saje nyakat..
tapi ternyata ramalan sy tepat..
kuikuikuikui...
apa pun JDT tetap di hati..
ayuh johor..ayuh johor..luaskan kuasamu!!
eh tetiba!!


Ada kisah juga yg terjadi pada sy sebelum dan semasa majlis ni..
aduhaii kelakar bila ingat2 balik..
di bentong, aisy muntah kt saya..
kat jb lain plak cite..


Sebelum majlis..tah kenapa sy jadi kurang sihat..
badan sakit2 n pening kepala 2-3 hari sebelum tu..
klimaksnya sampai seram sejuk badan dan menggigil..
amenda plak ni
gi klenet, jumpa doc..ingatkan gastrik..
tapi kata doc maybe acid tinggi dalam badan..
acid tinggi??
perghh 1st time ni..
so dapat laa ubat 3tepek..kena telan..
malam tu memang takleh tido..
sakit seluruh badan..especially pinggang..
rasa mcm nk putus..
tak boleh tido saya..


subuh tu..rs boleh  bangun..
kuatkan badan, smbil terkengkang2 berjalan..
kemas baju sume..sebab nk balik jb..


sampai kt jb, rs dh makin kuat skit..
lepas tu kak ipar pun balik, bawa ubat juga..
utk sapu kt pinggang..
legaaa esoknya..
tapi lepas sapu ubat, lupa plak nk basuh tangan..
terus tido sebab rasa letih bebeno..


pagi esoknya..
lupa tangan tak berbasuh..
pegi plak gosok mata..
haaaaaaa amikk!!
dr elok mata takde apa..
terus bengkak...macam kena sengat..
cer tengok gambar2 sy kt atas tu..
sepet n bengkak kan..
huhuhuhu..
memang kenangan betul..


sampai sekarang alan masih usik sy yg bermata bengkak tu..
gerammmmmmm jer..!!


oklaaa habislaaa kisah majlis perkahwinan anak sedara sy ni..
yg ada macam2 kisah pasal sy dan family juga!!
kihkihkihkih..







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...