Monday, December 13, 2010

MY LEON LAI


hahaha..
Lamanya tak bukak cite pasal mamat ni..
Poooojaaan atii masa time remaja dulu..


Last saturday besday dia.
kalau dikira2 skang umur dia dah 44 tahun...
Huuuu dah tua youuu...
I muda belia lagi tau!!
Hahahha..


Mula minat masa tgk BREAKING POINT..
Sangat laa macho time tu..
Sejak dari tu, saya start kumpul gambar2 dia..
Dari majalah, surat khabar, sticker, pin button..
T shirt yg ada gambo dia pon saya beli..
Punya kemaruk saya pada dia dulu..
Even alat tulis saya pon ada gambar dia..
Pantang je laa jumpa apa2 benda yg ada gmbo dia..
mesti saya beli..
Majalah berbahasa cina, surat khabar cina..
Sume saya beli even saya taktau nk baca..
Potong sume gambar dia, lepas tu saya buang majalah tu..
Hahahhaa
Tah bape banyak duit saya abis utk dia..
Belum campur lagi kaset2, poster2..
Saya siap hafal lagu dia..soh kawan tolong translate..
Kawan2 saya pon sgt2 sporting..
Kalau diorg jumpa gambar or anything yg ada gambar mamat ni mesti diorg bagi kt saya..
Sampai hadiah harijadi pon diorg kasi brg2 leon lai..
Sungguh saya rasa best sgt kawan2 saya masa tu...
Huh "kipas susah mati" laa kononnya..
Wakakakka..


Skang ni tah mana dah sume barang2 yg saya kumpul tu..
Kaset2 ade lagi..tapi tak penah lak tergerak nk play ..
Buku skrap yg saya buat khas utk tampal gmbo dia rasanya ada lg kt PD..
Cuma poster2..key chain, button dan maknenek yg lain dh ilang..
Hehehe..
Masa sy peknen kan Ammar,
Say selalu gak laa tgk gmbar leon lai..
Konon nk bg kenan laa
Hahaha tp yg kuar tetap muka melayu...
Abih dah mak pak nyer melayu
Cmne lak leh sesat muka cina lak kan..
hehehe


Skang dah ada buah hati baru ..
Dah tak heran ngan dia..
Lagipon yg ni real punya..
Leh peluk, leh cium2..leh gomol2..
Sape lagi klu bukan 2org kesayangan saya..
En Alan dan Ammar musyuk saya!!

2 comments:

  1. oooooooooooo....
    peminat leon lai... kikiki

    ReplyDelete
  2. vic..aah minat sgt dia dulu2..skang ni idak ler sgt..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...