Thursday, December 23, 2010

MEMORI 3..

Sambungan semalam..


Lepas sampai kt Sandakan..
Bermula laa fasa baru saya sebagai isteri
Secara total..
Alan pulak tak kasi saya keje kt sana..
Sebab dia rasa sana tak baper selamat utk saya pegi balik keje..
So saya dok kt rumah je..
Mmg bosan..
Sebab masa tu masih berdua lagi..
Makan tido makan tido..
Sampai berat saya naik 60kg..
Tak penah2 umur jadi gitu..


Seronok mmg seronok duduk tempat orang..
Tapi saya rasa lebih baik ada kt tempat sendiri..
Kurang2 kita familiar keadaan sekeliling..
Dengan orang2 keliling..
Bahasa pon sama..


Kt Sandakan..selalu jadi black out..
Sebab sana bekalan elektrik mmg kurang..
So kena catu..
Sama jugak ngan air..
Ada hari2 air takde sebab kena catu..
Mmg seksa skit laa.
Nasib baik berdua lagi..
Kalau dah ada baby, mesti susah lagi..


Tapi yg seronok kt Sandakan..
Makanan2 dia murah2 belaka..
Sayuran mmg segar..
Seafood mmg tokleh nk cite..
Segar dan murah..
Saya penah beli ikan parang dengan harga 50posen je...
Seekor besar tau..!
Sebab diorg cakap orang sana tak makan ikan parang..
Harga tuh pon main hentam je letak..
Ketam dan sotong plak hanya RM3 sekilo..
Mano nak dapek kt sini dik nonn oiii..


*** bersambung ***

4 comments:

  1. vic.ermmm best mmg best..tapi best lagi dok sini..hehe

    ReplyDelete
  2. ummi izzah..kadang2 best kadang tak best hehhe

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...