Wednesday, May 4, 2011

TANTRUM ANAK

Adehh baper hari tak update blog...
Nak kata busy idak pon..
Cuma idea menulis tuh tak mari laa..
Syok berblog walking...
Baca entry2 org lain..


Dan saya rasa dah dekat seminggu lebih..
Melayan tantrum budak ammar nih..
Tah apa pesen tah..
Sejak dua tiga menjak nih peel lain macam skit..
Klu ada yg tak kena mulalah..
Menangis berlagu lagu..
Hempuk hempuk badan..
Lama la tuh nangisnya..
Kadang2 hantuk kepala sendiri kat lantai..
Adehaiii..
Apo kono kau nih jang oiii..


Kadang tuh sebab lori menan dia tak dapat jalan atas sofa pun..
Leh jadi sebab..
Nangis skit punya lama..
Jerit2 bingit telinga..
Tak tahan woo..
Apa kes laaa hai..


Ade sape saper yg leh bagi idea..
Mcm mana nak atasi masalah tantrum anak2 nih..
Atau mungkin yg ada pengalaman..
Leh share ngan saya..
Sharing is caring kan..
Risau jer takut perkara nih berlarutan..
Tak larat!

4 comments:

  1. dia nakkan perhatian je tu...

    ReplyDelete
  2. Ermm macam2 kerenah anak2 nih..kan..sabo aje la

    ReplyDelete
  3. dia nak adik kut jiha...hehehe...

    ReplyDelete
  4. sia...jgn biarkan dia hentok pale dia kat lantai. takut ada efek la.

    kalau dia wat peel. sis ckp la kat dia wat mcm tue x elok. dan bg tahu dia kenapa x blh. insyaallah dia akan dengar.

    pepun selamat besabar yew. biasalah budak² baru nak membesar. serupa jugak dgn adam tue...

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...