Tuesday, May 10, 2011

TAK SIHAT...

Iskk mcam macam...


Memula aritu...
Alan yg selsema...
Srot sret..srot sret..
3 hari gak ler baru elok betul...


Lepas tuh saya plak..
Dok srot sret..
Tapi mcm saya nih takde ler nak heran sgt..
Sebab saya mmg ada resdung..
Tapi badan plak agak lemah bila selsema kali ni..
Asik nk tido jer..
Sebelum tuh plak dok cherry berry (read:cirit birit)
Hohoho macam macam dugaan..


Semalam plak ammar pula yg demam..
Panas betul badan dia..
Lemah gemulai jer budak aktif nih bila demam..
Ontok yo..
Memula ingat bila dah lap badan dia ngan air sejuk..
Dah kira ok..
Sekali bila makin tgh malam..makin panas plak..
Dah lak tuh keje nk bertepuk jer montot dia..
Saya plak bila dah makan ubat selsema..
Mata tuh bagai digam gam..
Huhu saya tepuk ammar dr kul 130pagi sampai kul 330pagi..
Puas tahan mata yg bagai ada gam tuh..
Sudahnya terpaksa kejutkan alan jugak..
Mintak dia amik alih..
Alan terus bagi ubat demam..
Then tidokan ammar..
Mujur ammar tido lepas tuh..


Alhamdulillah dah elok dah budak aktif nih..
Arini keje dia dok main tisu..
Abis bersepah satu rumah..
Selsema saya pun dah kurang..
Mintak mintak terus laa kitorg semua sihat..
Amin...


P/s: kesan perubahan cuaca ler nih..

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...