Wednesday, November 24, 2010

SWEET CORN aka JAGUNG MANIS


Nih laa yg Alan bawak balik ms dia kursus kt PD semalam..

4tongkol RM5..

Mahal ke murah?

Tapi seriyes..

Besar gile..

Tuh pinggan 9" tau...

mmg pueh hati laa makan 1tongkol tu pon..

Manis pon ok gak..


Semalam dh rebus 2tongkol..

Ada 2 lagi..

Apa mau buat..

Asik rebus je..

Boring gakk..

Idea plss..!

TQ!

10 comments:

  1. huh.. sedapnya.. ithari ada blogger tu pun tulis ttg jagung.. vic mmg hantu jagung tapi tak pernah tahu sgt ttg harganya sbb tak tanya suami yg beli.. kikiki..
    tapi vic cuma suka mkn yg rebus jer.. hihihiihi.. bubur2 boleh, tapi kurang suka sgt.. tapi, boleh lah.. hehe

    ReplyDelete
  2. memang beso dan murah!~em biase rebus je yg sedap.slain dr tu nk wat apa lg ek...ratu pun tak terpikir...ble buat air batu malaysia kot...ehehe...

    ReplyDelete
  3. wat bubur jagung ke, sedapnya..takpun bg je kat aku nges nges..

    ReplyDelete
  4. waa.. bella suke mkn jagung.. tp kalo jagung bakar kureng skit.. hehehe

    ReplyDelete
  5. vic..hantu jagung ek..larikkk!hehe..bubur pon ok gak kan..

    ReplyDelete
  6. ratu..tuh ler rsnya murah gak..aah kan,bleh buat eskrim mesia..tapi kena bancuh wat sirap la dulu kan..

    ReplyDelete
  7. mama..bubur pon ok gak tu..nnt aku pos kt ko..bila sampai dh kuar pokok jagung..haha

    ReplyDelete
  8. bella..samalaa jagung bakar ade rasa pahit2 skit..sy pon tk suka..lg suka yg kukus or rebus

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...