Saturday, November 20, 2010

KECEWA..

Sakit jiwa tgk final badminton ni..
Dah siap2 nk sorak..
Boleh lak tarik pi rubber set..
Tup tup..lastly
Boleh plak kalah..
Arghhh..tensen2..
Layan blog lagi baik...

Ammar jatuh arini..
Banyak betul darah..
Saya mmg dh panik gila.
Terlanggar bucu meja..
Lepas tu pipi dalam bergarit ngan gigi..
Dah laa nmpk 1line dalam mulut..
Nih dah tido..tapi mulut still nmpk lagi darahnya..
Kesian anak ibu..

Dah langgar bucu meja
Jatuh gedebuk atas lantai..
Nasib baik tak benjol..
Iskk Ammar oooo Ammar..
Ibu laks rasa sakit..huhuhu..

Luckily teringat utk letak ais..
After a few minutes barulaa darah benti..
Risau gak kalau terbelah..

Alhamdulillah lepas tu dia boleh riang gembira balik
Makan pon mahu..macam biasa..
So rasanya taklaa serius sangat kot..
Tapi bila nak tengok..mesti dia takmo bukak mulut..
Ngeri lagi agaknya..

Oklaa badminton dah abis..
Boleh tgk cite lain..
Hahaha..
Layan tv jap laa..

5 comments:

  1. yo... den tak sompek nak sambut

    ReplyDelete
  2. vic... tu aa apa nak dikata lagi benda terjadi sekelip mata...

    ReplyDelete
  3. nyaris nyaris cam kes acik..tp lebam tu maknanya takdela luka dalam sgt..sbb mase acik kena aritu mmg takde kesan langsung kat luar pipi, baik lebam atau bengkak..biase klu kes camni mmg cepat sgt, tak sempat nak halang atau sambut..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...