Monday, March 25, 2013

RUMPAI LAUT TIADA KOLAGEN????-UPDATED

Betul ke?
Ermmm..
Cuba baca artikel ini..
klu tokleh buka..cuba try link sini plak

Ntah ler..
Ada teori boleh dipercaya..
Ada gak payah nk percaya..


Yg pastinya sy juga mengamalkan pemakanan rumpai laut ni..
Perubahan pada sy?
Ermm..
Takde laa ketara mana..
Skit skit tu ada laa..
Mcm lutut sy yg dulu sering sakit..
Especially bila naik tangga..
Then berbunyi bunyi lak tu..
Iskk mcm org tua..
So nmpknya setelah makan rumpai laut ni..
Ada juga laa perubahan..
Lutut dh kurg sakit (tp kadang kadang tu sakit jugak)
Bunyi pun dh kurang..tak kuat sgt mcm dulu..


Lagipun saya mkn juga virgin coconut oil..
Mana satu yg menyumbang ke arah pembaikan itu sy taktau..


Cuma yg sy tak puas hati..
Sebab byk yg dh mkn rumpai laut ni kata..
Diorg dapat kulit yg cerah dan tak kusam lagi..
Tp tah ler..sy tak dpt lak kesan cm gitu..
Mungkin sebb sy ni tak konsisten kot masa pengambilan rumpai laut ni..
Itu je laa teori sy..


Ermm..setakat ni tkde lagi apa apa makanan tambahan yg sy rasa berkesan betul pada sy..
Setakat sipi sipi tuh adalah..
Tp nk dpt kesan mcm org lain..
Mmg susah sgt..
Ermm..
Badan sy ni payah kot nk terima benda benda gitu..
Ke byk beno toksik dlm badan..
Sampai lamaaaaa sgt baru dpt kesan positif?
Taktau jugak..


**akakdokter singa..ada apa apa nk komen psl ni?betul ke?**

3 comments:

  1. hahhahaaaa...

    no komen..
    lom baca lagi..

    japp

    ReplyDelete
  2. saya blom amal lg..xtau laa kesannya menjadi ke tak kat tubuh badan saya nih

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...