Wednesday, March 13, 2013

DUGAAN

Skang ni dua dua tk sihat..
Ngan ammar batuk tak benti..
Nih dh jangkit plak kt adik..


Pakej demam dtg sekali kt adik..
Pakej keneneng kepala dan tak cukup tido dtg kt sy..
Haihhh..
Besar tol cabaran bila tinggal bertiga jer ni..
Harap sgt tk melarat..
Sy risau!


Ammar ni batuk lama dah..
Dari gi sebelum gi terengganu bulan februari aritu..
Sampai ler skang..
Dok on off on off..
Bila nak baik betul pun tktau..


Ubat mcm mcm dh bagi..
Now dh stop bg ubat..
Sy bagi pati delima dan selang seli ngan madu+limau nipis..
Harap adalah perubahan..


Adik plak mudah jer berjangkit ngan abg..
Sebab abg suka cium cium adik..
Abg plak klu batuk taktau tutup mulut..
Sebab senang je adik kena..
Tapi yg tak best gak..
Siap demam plak tu..
Ermmm..
Cepat laa sembuh wahai anak anak..
Kesian ibu tgk korang ni..


Oklaa sy cuba nk tido jap..
Kang jap lagi mesti ada salah sorg dok bangun..
Doakan mereka cepat sembuh ye..
Terima kasih byk byk..


Au revoir!

1 comment:

  1. moga cepat sembuh.sian nyer semua tak sihat ni

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...