Tuesday, September 13, 2011

CLOSED BUT OPEN

Ke open but closed..


Mana mana laa..samo yo..


Kita mulakan dengan hari sabtu..
Saya pegi beraya ke rumah bos alan..
Dia ada buat open house..
Lepas tuh sempat plak ke rumah sepupu alan..
Sambil beraya dan sambil menghantar kad jemputan kahwin anak sedara alan..
Even dua buah rumah jer..
Tp penat sy boleh tahan jugak..
Almaklumler..membawa perut nih.


Lepas tuh cite ahad plak ..
Ikutkan takde pon buat open house..
Tapi rumah saya dikunjungi orang mcm sy buat open house..


Memula sekali, parents sy yg dtg..
So as requested by mak saya..
Saya pon buat laksa johor..
Saje la buat lebih kot laa ada plak org nk dtg beraya..
Alhamdulillah..
Mmg tepat jangkaan saya..
Ada jugak yg sempat singgah ke teratak saya nih..


Lepas parents saya balik, kawan saya since dari sekolah rendah dtg melawat..
Jumpa mai nih mmg setahun sekali time raya..
Hahaha..
Time time lain mmg payah skitlaa..sebab masing2 sebok dgn hal sendiri..
Yg syoknya, ammar suka betul ngan zahra anak mai no2..
Kemain, main kejor kejor n cak cak..
Hahaha..kecik kecik lagi budak ammar nih dh pandai ngorat anak dara org..


Lepas tuh dtg plak kawan saya masa kat uni dulu..
Lama betul tak jumpa azie nih..
Since hari saya kahwin dulu..tuh la yg terakhir..
Masa dia kawin pon sya tak dapat gi..
Bila dapat jumpa kali nih..mcm mcm cite kuar..
Husband dia pon ok ..ramah dan bleh masuk kepala..
So takde la kekok nk berbual..


Dh puas potpet ngan azie..
Datang plak anak buah alan..
Masa tuh dh kol 1045 pm dah..
Diorg lambat sebab ada hal..
Ikutkan petang lagi dah sampai..
So sembang sembang dalam sejam gitu..
Diorg pon mintak diri..
Yeler org bekerja kan...
Esoknya pagi dh nk pegi keje..
Kang kalau lelambat, ngantuk plak...


Saya pon dh exhausted..
Sakit pinggang n badan sume..
Keletihan sbb takde baring baring..
Sudahnya saya tinggalkan sume..
Trus tido..
Hahaha..
Esoknya isnin, baru saya kemas skit skit..
Sampai hari ni masih terasa penat lagi..
Cuma tak laa sampai terbaring je mcm semalam..
Hahaha...
Cuma mintak excuse laa ngan alan malas mau masak..
Hahaha..
So harini kita makan luar ye banggggg...
Hikss...


Haa itu laa cite weekend saya..
Cite korang cmne plak ek?

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...