Friday, June 24, 2011

PART TIME JOB

Sesejak peknen nih payah nya saya nak tido malam..
Macam jadi burung hantu..
Memalam jaga..
Siang plak ngantuk jer..
Kol 2-3 pagi baru terhegeh2 ngantuk..
Ngantuk jer..belom lelap lagi..
Lepas 1jam baru laa lelap..
Tuh pon lelap kejap..then tersedar balik..
Heartburn laa..
Nk kencing laa..
Nyamuk laa..
Haihhhhh!


So saya nak wat part time job..
Yeler dari melanguk tak buat pe kan..
Baik buat samting..


Tau apa keje saya?
Saya jadi PEMBUNUH jer..
Heheh..
Rilex laaa..pembunuh nyamuk jer laaa..
Hahaha..
Kawasan rumah saya nih mmg byk nyamuk..
So tetiap malam tuh ler keje saya..
Dok pap sana, pap sini..ngejekan nyamuk yg kenyang isap darah kitorg anak beranak..


Saya mmg elejik skit ngan nyamuk..
Yg pelik lak nyamuk suka sgt saya..
Org lain tak kena gigit, saya dah berbintat bintat satu badan..
Mak saya kata, saya ada bau yg nyamuk suka..
Hohoho..
Mcm alan, dia jarang kena gigit nyamuk..
Jeles jer ngan dia..


Itu ler part time job saya skang..
Even tkde gaji..
Takpe saya buat ikhlas..hahaha..
Janji lepas tuh saya leh tido ngan aman..
Hahaha..

2 comments:

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...