Tuesday, June 7, 2011

BARU NAK UPDATE..

Lama saya tak update blog nih...


Saya balik rumah mak saya..
Dek mabuk kepayang yg tokleh tahan..
Nak masak tokleh..
Nak bau bau tuh nih tokleh..
Bila makan salah...
Kalau tak makan lagi ler salah..
Iskk agak teruk penangan kali nih...
Memang dh nasib saya..
Setiap kali pregnant mesti mabuk teruk..
Jeles tgk org lain yg peknen tapi rilex jer..
Tak muntah muntah..
Nk makan apa pun boleh..
Seronok peknen kalau gitu..
Tiap tiap tahun pon takpe..
Hahaha...


Semalam saya baru buat buku merah...
So far sume ok...
Hopefully saya sihat sepanjang pregnancy kali nih..
Tak nak laa sampai masuk spital mcm ms peknen kan ammar dulu...
Adehhh serik tol..


Adehh...
Dah lapar balik...
Baru jer mkn bubur nasi tadi..
Apa nk makan nih..
Pening bila tokleh masak nih..
Roti mmg tokleh masuk kat tekak..
Huhuhu...
Menung lagi ler saya..

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...