Tuesday, January 13, 2009

MUHAMMAD AMMAR IN 9MONTHS

Hari ni Muhammad Ammar telah menginjak ke usia 9bulan. Lagi 3bulan nak setahun. Huwaaa..anak ibu ni dh besar. Kejap sgt masa berlalu. Sampai ibu tak sedar anak ibu ni dh nak setahun.


Perkembangan Muhammad Ammar semasa 9bulan:
~Sudah ade sebatang gigi. Tgklaa gambar2 dia. Nampak gigi sebatang
~Suka tampar kepala sendiri sekarang ni. Mana belajo ni?
~Suka beno nenen ibu sambil menonggeng. Lepas nenen terus cium perut ibu. Aiii rindu nk masuk balik ke?
~Pandai sedut bibir sambil bunyi2.
~Pandai dah sebut mamam bila nak makan
~Suka sgt tgk iklan U MOBILE,promo TV3 dan dengar azan. Tak berkelip mata.
~Dah pandai nk makan yg keras2. Biskut tkmo dah lembik2. Nak yg keras. Tapi still tak pandai pegang sendiri. Kena ibu suapkan gak.
~Merangkak dah semakin laju.
~Dah meniti sofa ke sofa, ke kabinet tv. Pandai plak lepas tangan sebelah. Ewaahh confident je..





Sempena Muhammad Ammar 9bulan ni, ayah ade belikan kek. RESIPI RAHSIA tu. Hehehe.. Seperti biasala ibu ngan ayah laa yg mamam kek ni sebab Muhammad Ammar kecit lagi...hahaha alasan lapuk tapi still available. Wakakaka..

4 comments:

  1. syafiq aka pakteh...=>January 14, 2009 at 1:45 AM

    cian amar x dpt mkn kek...
    RESEPI RAHSIA 2.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. a'qilah: ammar, kita sama la...tp yg x sama gigi kita dah 4 btg...awak nye sebatang je? kikikaka....kita pun suka iklan yg awak suka...tp kta tmbah lagi iklan ribena ngan scott emulsion...awak tgk la....best tau iklan tu....

    ReplyDelete
  3. aah ler pkteh..ibu kedekut nk bg ammar rasa..

    ReplyDelete
  4. ammar: kita pon suke iklan scott tu..ibu lupa la tu nk taip..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...