Thursday, June 4, 2015

TEMPAT MENARIK DI SUNGAI BESAR + SEKINCHAN part 3

Okeh ni part last ye.
kekeekekek..
peginya satu hari..
tapi citenya sampai 3 bahagian..
eh sukati laa kan..


kt sungai besar gak..
saya sempat merasai enaknya mentarang..
apa tu??
mentarang spesies kerang kerangan gak..
rupa mcm kupang..saiz pun lebih kurang kupang..
isinya plak rasa macam kupang+kerang..


sedap??
sedap juga..
kitorg pilih mentarang bakar..
so tak terasa sangat hanyirnya..
tah..pada sy tak hanyir pun..
biasa2 jer..
kerangan mmg gtu rasanya..



lepas tu kt kedai yg kitorg makan ni..
ada juga jual sup belut..
sy tak penah makan belut..
so amik peluang nk rasa..
oklaaa...
rasa ikan jer pun..
cuma jangan laa bayangkan rupa dia masa makan..
takut hilang selera..
hahahaha...


tapi lepas makan..
hamekkkk..
sy pening tahap rs berpusing2..
tak tau laa penangan belut or sebab lambat makan..
angin dh naik kepala..
yg pasti sy tahan je rasa dari muntah...


kesian kan..
kekekeke


perjalanan balik..
kami singgah di Aroma Jeram Seafood..
betul2 kt tepi pantai..




Rasa makanan kt sini..
oklaa..
tak laa sedap mana..
harga pulak pun taklaa murah..
standard harga seafood di mana2 tempat pun..
tapi ramainya orang..
aduhaiii..
sampai berebut tempat nk makan..
mungkin ms sy pegi tu waktu public holiday..
so mmg laa ramai..


oklaa tu jer..
percutian sehari ke sungai besar dan sekinchan..
hahaha...
orang lain pi overseas..
kami pi dekat2 jer..
malaysia pun byk tempat menarik apa..
jom cuti cuti malaysia..!!



No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...