Friday, February 28, 2014

SEJUKNYAA....

Pemandangan di waktu petang...



Masih petang lagi...



Pemandangan di waktu pagi keesokan harinya...



 Kabusssss teballll....sejukkkk sgt masa ni



Kabusssss...mujur tak turun salji jer..hahahaha


Nampak tak perbezaan antara waktu petang dan pagi esoknya..
Sejukkk betul tau..
Malam pun sejukkkkk sgt..
Sampai hidung sy block terus..
Nak napas payah...
Sudahnya makan pil selsema baru laa dapat lelap..


tapi nampak tak..
banyak dh tempat kt kemeren ditarah..
ditebang hutan nya..
Dikorek tanahnya..
Semata2 untuk yg dinamakan pembangunan..
Saya tak pastilaa berapa lama lagi kemeren ni dapat bertahan selagi yg dikatakan 'pembangunan" ini terus berleluasa..
Semuanya dibuat tanpa memikirkan kesan jangka panjang..
Semuanya dilakukan dengan rakus..
Membuta tuli..
tanpa sedar ini semualah yg akan menyebabkan segalanya musnah..
Sedihhh...
Saya sedih sgt..
Saya rasa dalam beberapa tahun lagi..
Cameron Highlands yg sejuk takkan sejuk lagi dah..
Hanya tinggal dalam lipatan sejarah..


Saya sedih..
Betul saya sedih!!


**di kala musim panas skrng ni, sy rindu betul kt kemeren..**

1 comment:

  1. nice view...seronok kn dpt g tempat mcm ni.

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...