Monday, January 6, 2014

KOLEKSI LEGO AMMAR



Yg rajin melayan benda alah ni..
Ayah dia laa..
lepas tu turun kt anaknya..
dah ler tiap kali nmpak jer mesti nk beli..
oh no no..
ada masa je dapat nak oii..
kot selalu selalu bankrap bapak kau nanti..


saya tak suka main lego..
leceh..
dah le kekecik benda alah nya..
terpijak kt kaki..
sakit woo..
tapi dah alan minat..ammar pun sama..
saya redhakan jer laa..
ikutkan tak kuasa nk membeli..


cuma yg tak suka bila dh main lepas tu sepah2..
nak nak klu dah bersepai..
aduiii cukup aku hangen..
bersepah sana sini benda kekecik tu..
nk ngutip satu hal..
lepas tu ammar dh nangis2 jerit bila tak dapat pasang betul..
melalak laa tepi telinga soh pasang..
ibu tak minat nak oii..
klu disuruh pasang pun ibu tak reti..
mesti ada je yg lebih..
or tak cukup..
padahal klu ayah yg pasang cukup2 jer..
hahahaha..
osah omak eh cukup tak sukooo..


lepas ni tah hape model plak dia nak..
tapi ammar sgt teruja ngan fire engine..
dia cakap cita2 dia bila dah besar nk jadi bomba..
so dari kecik ni mmg dia dh tunjuk bakat..
hari hari main air dalm bilik air..
hari2 menyembur air dalam bilik air masa mandi..
adehhh hari2 gak mak dia mcm tarzan marahkan dia..
penatttt acik!


bila ada anak yg kreatif mcm ni..
saya selalu pening kepala!
hahahha

2 comments:

  1. Abahnya yang over nak main daripada Dak Ammar ni!!

    ReplyDelete
  2. hahah..ayahnya over nk pasang akakdokter..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...