Sunday, December 15, 2013

TUGU NEGARA



Saya tak turun..
Malas..
Panas..
Penat..
Hahaha..


tapi saya paksa alan n ammar yg turun..
amik gambar..
saya nk tengok..
saya nk update dalam blog..
rasanya ini pertama kali sy sampai kt tugu negara..
walau sy tak pegi betul2 depan tugu tu..
kira aci laa ye..


ramai nya orang masa ni walau panas terik..
yg tak best ada pelancong tah dari negara mana ni..
macam China ke, thailand ke, tah laa ..
main selamba jer diorg kencing kt semak sebelah ngan tempat ni..
kuang hasam betul.
betul2 depan sy yg dok dalam kete ni..
bengos tahap cipan betul..
sy igt diorg nk buat pe datang secara berjemaah tepi semak tu..
sekali memasing dok buka zip seluar..
terus pancut tanpa rasa bersalah..
aduiii..
saya berdoa je laa semoga hari hujan lepas tu..
utk buang bau hancing n bersihkan najis diorg tu..
iskk merosakkan mood sy..
tak pasal aku tertengok org kencing..
choiiiiiii!!!
takde tamadun betul!


cepat2 sy tipon alan..
soh balik cepat skit..
dh berbulu dh mata aku tgk org kencing ni...
bukan sorang dua tau..
dekat 10org..
yuckkkks!!


2 comments:

  1. dari Tanah Besar China lah tu!!! sah!!
    depa memang macam tu!

    panas berdenting kan!!
    mata pun tak boleh bukak

    ReplyDelete
  2. gelik gile aku kak...buat kotor je kt negara orang..takde tamadun betul..

    mmg panas...sbb tu sy tggu dlm kete yg beraircond..hahahah

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...