Sunday, May 26, 2013

PAMERAN TENTERA DI FESTIVAL HARI BELIA




dalam banyak2 aktiviti dan acara dlm festival ni..
ini laa yg ditunggu tunggu beno oleh encik suami sy ni..
adoii tak paham aku!


padahal sama je ngan tahun lepas..
tapi nk tgk gak..
takpelaa..
org dh minat pasal ketenteraan ngan asekor asekor gini..
layan kan je ler..
dulu takmo plak masuk tentera..
hihihi..


banyak peralatan2 dalam ketenteraan ada dalam pameran ni..
yg pasal OPS DAULAT kt sabah tu pun ado..
diiorg pamerkan barang2 yg dijumpai..
gambar2 pengganas..
haihh..semuo ado...
kira tak rugi laa pegi sini..
banyak gak ilmu baru yg boleh kita belajar..


apa pun gambar ngan 'abang rumput' mmg ammar takkan lupa laa..
hahahha..
dia takut ngan abg rumput tu..
kikikiki..
buat2 berani je tu..

2 comments:

  1. hahaha..mmg mcm antuuu...apa pun tk nmpk..nmpk rumput jer..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...