Tuesday, February 5, 2013

BERYL'S CHOCOLATE CHINESE NEW YEAR SALE 2013!








Rajin laki den mengupload gambo gambo..
Tenkiu abang!


Okeh ni gambo kilang coklat beryls ye..
Yg terletak di serdang..
Skang ni kilang ni tgh wat jualan sempena CNY ni..
Bermula dari 19januari sampai 8feb ni..
So pada sesaper yg sukaaaaaa makan coklat..
Leh ler terjah sale kt sini..


Harga?
Ermm taktau ler nk cakap murah ke mahal..
Cuma range product beryls mmg byk laa..
Mostly tak jumpa kt kedai kedai biasa..
Itu kelebihan sale ni..
Harga tu so and so jer kot..
Cuma mmg akan tergoda dgn pelbagai jenis coklat yg yummmy yummy..


Macam yg akak ipar sy beli..
Coklat telur dgn inti strawberry sebenar..
Bukan inti filling perasa strawberry tau..
Itu biasa sgt..mana mana boleh jumpa..
Tapi ini coklat berintikan strawberry sebenar yg dikeringkan (ermm lebih kurg gitu ler)
Perghh mmg sodap..
Salutan coklat pun tebal..
Puas hati!
Tapi harga 'AGAK' laa..
Hihihi..
Utk setgh kilo rm 28.50
Hihihihi..
Sendiri mau igt!
Sebab itu sy tak beli..
Hihihi..


Yg saya beli tu total rm 32..
5keping camior adalah rm 12
Dan sekeping white choc with strawberry adalah rm 5
Dan coklat campur campur tu rm 15
Jadi ler utk penggemar coklat tak tegar mcm saya ni..
Dapat juga puaskan nafsu makan coklat ni..
Tenkiu again utk cik abg sy yg sudi belanja coklat ni..
Sy tau pilih jer..
Hahahaha..
Ok ok ok i know..
Lepas ni jimat jimatan okeh!


Lokasi kilang..?
Okeh exit tol upm..
Jumpa traffic light, terus jer..
Dan terus lagi..
Terus dan terus jer..
Sehinggalah anda tiba ke penghujung jalan yg ala ala selekoh ke kiri..
Then,dah tak jauh dari situ..
Kilang beryls ada kt sebelah kanan anda..
Sonang yo cari!


Between cadbury dan beryls..
Sodap laie beryls kot!
Ahhahahaha..


3 comments:

  1. cam bes je.. rasa nak terjah.. tapi... nati beli pastu makan tak abis.. huhu :D

    ReplyDelete
  2. Ala ieda..klu tk abis, leh bawak gi opis,,hihihi..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...