Wednesday, March 28, 2012

SEMALAM DAN HARI INI

Semalam...birthday saya..!
Harini...birthday aisy yg ke 3...bulan!
Hehehe..


Well..
HAPPY BIRTHDAY to me..
Semoga saya akan menjadi muslimah yg lebih baik utk tahun2 yg akan datang..
Dipanjangkan umur..
Dimurahkan rezeki..
Dan sentiasa bahagia bersama orang orang tersayang..


To my handsome hero..
HAPPY 3rd months...
Sekejap jer masa berlalu, dah 3bulan baby ibu ni..
Pelbagai perkembangan baru dia dah capai..
Paling suka sekali, bila berbual ngan dia..
Macam paham jer apa yg ayah dan ibu cakap..
Well done my boy!


Ermm takde laa apa apa celebration pon..
Cuma semalam yg rajin membaking kek utk diri sendiri..
Hahahaa..
Siap bitau alan, takpayah beli kek utk saya..
Saya nk buat sendiri kek birthday..
Hiksss..ngengada..
Saya buat red velvet cake..
It turns out well cuma rasa cream cheese frosting dia tak cukup tebal laa..
Kalau tebal lagi sedappp..
Yeler, dalam resepi soh pakai dua buku..
Saya pandai2 derhaka gie pakai satu jer..
Konon rasa cukup dah..
Sekali rasa, ermmm kalau tebal lagiiii best..
Kek ni mmg sedap..sangat lembut..Sgt velvety..
Masa potong pon berderai derai..
Ditambah ngan creamcheese frosting tu..
Hahaha mmg bertambah tambah laa lemak dalam badan..
So kita limitkan, satu hari makan satu slice jer yer..
Sekarang nih masih berbaki separuh...
Ada sapa mau menambah lemak?
Meh laa amik kat rumah..hehehe


Selepas sesi berfoto foto an kat rumah ngan red velvet saya..
Alan ajak kuar gi dinner..
So kira celebrate laa tu..
Pilih punya pilih, pikir punya pikir..
Lastly makan kat pizza hut..
Hahaha..
Jadiler..celebration utk 4 beranak..
Nak candle light dinner berdua mmg tak dapek laa..
Mana nk diantokan plak budak comel dua org ni..
Tunggu diorg besar laa, baru dapat celebrate lomentik lomentik ni..
Hahaha


Terima kasih utk ucapan dan doa daripada semua yg mengenali saya..
Tak kira dalam fb ke..sms ke mahupun yg ucap secara live..
Semoga doa kalian diperkenan oleh Allah SWT..
Dan dimakbulkanNya..
Saya juga mendoakan agar kalian semua juga mendapat yg terbaik utk hidup kalian..


Oklah..
Nk pi makan satu slice lagi..
Ooopsss tadi dah mkn dua...
Tapi rasa mcm nk mkn lagi..
Adehhhhh..
Tolongggggg!

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...