Thursday, October 20, 2011

MATA PANDA

Jam dah kol 534 pagi....


Dari kol 300 pagi gua kt sini...
Mata gua tk dapat tido..
Sebabnya..
Hidung gua tersumbat..
Badan gua nk terbarai dek batuk...
Heartburn gua mcm nk melopongkan dada jer..
Sudahnya..
Baik gua bangun..
Dari gua kacau insan insan kesayangan gua tido lena diulit intan...


Haih..
Gua penat beb..
Gua dah dah tak sihat since last jumaat..
Mmg flat betul..
Bila batuk, rasa nk luruh semua..
Udah ler tuh, gua tokleh makan ubat batuk..
Tido gua dh mcm apa tah..
Mata gua dh mcm panda...
Badan gua tk dapat fully rest..
Gua tension!


Skang nih gua dh tingtong..
Paler dh melayang layang..
Tapi sempat gak gua update blog..
Gua nk tido..!
Tapi persoalannya..
Boleh ke gua tido?


Harini gua nk pi check up lak tu..
Adehhh...


Bertabah laa!

2 comments:

  1. aku cukup tido ke, tak cukup tido ke mata tetap panda. Another sign of aging~sigh!

    ReplyDelete
  2. Adehh..taktahan dah mama oii..bila laa nk cukup tido nih..esok dh ada baby lagi laa..ermmm...sabar jer laa...

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...