Friday, August 19, 2011

HB RENDAH..

Huhuhu..


Rabu lepas monthly check up..
Teruk kena bebel..
Sebab hemoglobin saya rendah sgt bacaannya..
Turun sampai 9.7..
Adehhh..


Mana tak turun..
Sepanjang ramadan ni..
Saya tak mkn langsung pil iron yg dibekalkan..
Tah nape saya tak mkn..
Rasanya sebab saya takut lapar ms puasa siang nanti..
Konon..
Musibahnya..padan la muka saya..
Hb turun dgn sgt rendah..
Which can be dangerous for my baby..


Makanya dengan rela hati, tadah la telinga..
Mendengar segala nasihat dan bebelan nurse..
Perghh..
Serem gak..
Lepas tuh soh makan itu ini utk naikkan balik hb..
Siap bagi resepi lagi..
Bagus tol nurse tuh..
Yg pastinya..
Saya kena makan pil iron sebanyak 2bj skang nih,,
Dan juga segala makanan yg tinggi iron..
Padan ler muka saya..
Pandai pandai jadi doc sendiri..
Kikikiki...


Doc pon dh confirm kan..
Utk follow due date sama mcm LMP saya..
So maknanya due date masih kekal hujung tahun..
Even ada slightly discrepancy..


Malam nih..
Insya allah saya akan balik JB..
Mak mertua saya masuk hospital..
Kencing manis dia naik mendadak..
Badan jadi lemah gile..
So doakan perjalanan saya selamat ye..


No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...