Friday, February 11, 2011

LIVE FROM SELESA HILLHOMES BUKIT TINGGI

Yeee...
Baru sampai kt selesa hillhomes nih..
Alan ada kursus kat sini sampai ahad.
Sekali ngan family day opis dia..
So saya pun mengjoinkan diri di sini laa..

So far..
Selesa hillhomes nih tempat lama..
Kalau diurus dengan baik pasti lagi best..
Yeler kan lokasi dah ngam..
Kalau tempat nih terjaga baik mesti tiptop..
Padang golf pun ada..
Kira prospek yg bagus kan..
Tapi sayang..
Saya tgk banyak building yg kusam..
Lepas tu berabuk sana sini..
Mcm apartment yg saya duduk nii..
Kat luar mmg nampak agak horror skit..
Tapi dalam okeh juga..bersih..
Cuma barang2 lama..

Saya rasa diorang payah nk manage..sebab
Sini campur ngan residence..
Bukan totally hotel or resort..
Mcm sebelah apartment saya ni rumah orang rasanya..
Maksud saya rumah yg org tinggal hari2..
So tuh sebab payah nak dimanage secara totally..

But itu adalah pandangan pertama saya..
Just after check in..
Saya belum ronda lagi seluruh kawasan..
Nanti saya review lagi..hehhee

7 comments:

  1. aku penah duk sane gak...mase tu family day co abah aku..amse tu baru lagi..so mcm elok n chantek...amik la gambo bebyk jahhh...

    heheheh i'm come back to blog...da ade tenaga berblog balik..hehehehe

    ReplyDelete
  2. best jugak kan kalau dpt ikut hsbnd g outstation skali skala...teringin gak nk cmtu tp nan ado.ehehe..

    ReplyDelete
  3. Mommy eryn..skang dh mcm bangunan lama..sedih skit. Byk tempat dh tak lawa.mcm tak syok nk amik gambo.

    ReplyDelete
  4. Ratu..boleh je ratu.pegi cuti cuti mesia..takyah tggu nk pi outstation.heheh

    ReplyDelete
  5. Ain..gambo ilek laa..cm tak best je nk amik gmbo..

    ReplyDelete
  6. jiha, nk minta jiha letak gambar tmpt jiha menginap ni kat blog ni boleh ... ekceli saya tgh cari tempat yg best utk holiday satu rumah ...bukit tinggi ada dlm senarai tmpt2 yg nk pegi ... kalau dah ada gmbr tu boleh tinggalkan jejak kt pondok saya ... nk tgk ... tq jiha ...

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...