Saturday, April 23, 2011

PUREEN WAREHOUSE SALE!

Adehhhh...capek banget..


Penat pi warehouse sale...
Sebab mengharung jemmmmm....jem is dem!


Tahun lepas saya pegi..
Mmg sampuit, sesak, penat..
Pilih barang sekian..
Then beratur nak bayar...umangg aiiii...
Mcm org beratur nak beli tiket bas raya...
Punyala panjang...
Dah lak tuh memasing bukan beli sikit2...
Berkotak2..
Berpaket2...
Berbotol2...
Tuh kaunter bayaran banyak tuh...
Pun panjang berjela..


So kali ni pegi saya pegi petang skit..
Jem mmg jem laa..apo nk buek..
Tapi beli barang kejap jer..
Sebab mmg dah aim nk beli apa..
Sampai je terus cekup barang..
Position barang tuh disusun pon saya dah hafal..
So kaut2...terus jalan beratur nak bayar..
Mujur jugak dah petang org dah kurang skit..
Nak bayar pun tak panjang queue nya..
So tak sampai 20 minit saya dah setel sume..
Terus balik..
Tak tahan berkuap dalam khemah..
Dah ler hujan masa tuh...


Morale of the story...
Nak pi warehouse sale pi ler petang2..
Despite dari barang yg mungkin dah habis...
Takde laa teruk sangat nak beratur or pilih barang...
Jalan pun senang dan tak ler asik laga montot...berhimpit2..


Esok masih ada lagi sale nih...
Sape yg nak gie...
Silaa laaa...
Tutup pukul 6 petang ye...
Hiksss...

2 comments:

  1. kao ni rajin betul pegi pureen warehouse sale!tabik spring!aku tak penah jejak..nak pegi pun takde ape nak beli sangat at the moment heheh..

    ReplyDelete
  2. memborong lah tu~~!! hehehe,, klu di usj, unza, tilam2 & makanan2 adalah buat.. hehehe

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...