Tuesday, April 19, 2011

GELARAN

Dari kecik saya ada macam2 nama...


Kalau yg masih dalam ingatan saya nih..
Adik..
Ajie..
Kakngah..
Angah...


Tuh masa kekecik laa..
Kebanyakannya panggilan dari family laaa..
Yg kekal sampai skang..
Kakngah dan angah..
Yg lain dah terkubur..
Paling tak suka org panggil adik..
Konon rasa dh besar sgt ler tu...(time tuh laa)
So agak tidak macho memanggil saya dengan nama adik..
Huhuhu..
Tapi kalau skang ada org panggil saya adik...
Wah saya sangat suka..
Terasa diri muda lagi gitewwww...hahahaha


Then masuk sekolah..
Jumpa kengkawan..
Tambah lagi nama2 baru..
Nama penuh of course laaa..
Jiha..
Naji..(you are the only one who call me that nyah..)
Jia...
Jeha..
Minah senget..
Erkkk...
Ada jugak yg gatal2 tambah s kat belakang nama naji..
Kuang hajo tuh...
Biasala bebudak..diorg takde modal nk ejek saya..
Sebb tuh nama jadi bhn usikan..


Sekarang yg masih kekal antara banyak2 tuh..
Jiha..
Nama nama lain pun dah pupus..


Ermm suddenly teringat plak zaman2 sekolah dulu..!

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...