Saturday, December 29, 2012

TART NENAS POWER



Lama saya tak bersiaran kan..
Sorry ye..
Since ari senin 24hb dis aritu..
Saya tak berapa sihat..
Selsema,demam,batuk...
Berlarutan sampai ler arini..
Paling kritikal pada hari rabu..
Demam urat saya..
Rasa seluruh urat saya bersimpul piuh dari atas sampai bawah..
Duduk tak kena..
Baring tak kena..
Berdiri tak kena..
Melepek je ..
Yg paling tak best sebab tak boleh tido..
Sebab bila baring jer saya rasa menggelupur..
Berombak ombak dalam badan..
Urat urat belakang badan plak menekan nekan..
Sudahnya duduk je..
Tu pun bertukar tukar posisi je kejenya..
Sakit dan sengal..


Esoknya baru laa lega skit..
Sempat juga laa ke aeon's membercard days..
Hahaha..
Even masih perut n badan tak berapa kuat lg..
Tapi ku gagahkan jua..
Hahaha..
Takpe itu nnt sy wat entry lain..
Hihihi..


Jom tgk gambar aktiviti main masak masak..
KUIH TART NENAS!


Ooppss ni bukan bulan puasa aritu ye..
Baru jer ni..
Aktiviti sampingan ketika musim cuti sekolah..
Wahahaha..


Kebetulan ada jem nenas yg saya beli masa bulan puasa masih belum digunakan..
So amik peluang nk buat secara berjemaah bersama anak anak buah..
Rajin woo diorang ni..
Kalau wat assistant bisnes kuih raya..
Huiyooo mesti untung woo..
Hahaha

1 comment:

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...