Monday, December 5, 2011

WAREHOUSE SALE PUREEN

Adehhh..
Dah tau sesak..
Dah tau panas..
Dah tau seksa seksi ke sana..
Dah tau tak larat..
TAPIIIIII.....
Pegi jugakkkkkkk!


Tah ler..
Saya klu tau ada sale kt pureen ni..
Mmg teruja betul nak pegi..
Even tau mmg mcm mcm dugaan..
Klu saya tak peknen takde hallah..
Nih tgh sarat nih sanggup jugak tuh..
Tah apa yg org pureen nih mandrem kan saya..
Hahaha...


Tak ler..
Saya suka pegi sini sebab..
Saya suka barang pureen..
Paling saya suka sebab ada tanda halal JAKIM..
So tak was was di situ..
Lepas tu ms sale nih barang sume turun hrga skit klu dibanding dgn harga kt kedai..
So berbaloi baloi laa pegi sini..
Tapi kena borong laa baru rasa perbezaan harga..


Saya kalau pegi sini..
Mesti akan beli barang yg tahan sampai 6bulan..
Taklaa banyak mana pun..
Sebab anak baru sorang..
Nih bila baby nak kuar nih baru laa tambah skit itu ini..
Tapi tak banyak beza pon..


So sebab tu laa even saya tau akan bersesak sesak ngan org..
Berpanas di bawah khemah..
Saya tetap nk pegi jugak..
Hahaha..

2 comments:

  1. kat mana n bila warehouse sale pureen ni?

    ReplyDelete
  2. Intan..sale nih kat pj..dekat dekat ngan kilang colgate..biasanya diorg buat 3-4 kali setahun..kena alert dalam paper or website pureen.com.my ..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...