Tuesday, December 13, 2011

KU MENUNGGU..

Hah...
Bosan menunggu nih..
Tunggu dan terus tunggu..


Hehehe..
Mode sebenarnya adalah seramsejuk, berdebar, takut, tak sabar...
Dan macam macam lagilah..
Risau + otak pikir lelaju..
Sebab dah masuk 38 minggu nih..
Bebila jer sekecik dalam perut ibu ni bleh kuar..
Saya pub sebenarnya tak sabar..
Tapi dalam masa yg sama sy takut menantikan hari tu tiba..
Sebab teringatkan sakit waktu bersalinkan ammar dulu..
Wuwuwuwiiiiiii...sakit amek duhhhh..


Tapi mau tak mau..
Kena hadap jugak kan..
Abih tuh cmno laie cara nk kuarkan baby..
Yeler bleh ikut tingkap..
Tapi itu plak sakitnya datang lepas baby dh kuar..
Kot jenih senang recover takpelaaa jugak..
Kot plak kena mcm mcm komplikasi..
Dah laa baby dh kuar...
Haihhh..apsal laa sy pikir memacam ni..


Cuma saya selalu berdoa..
Semoga proses kelahiran kali ni tak laa kena induce
Mcm masa lahirkan ammar dulu..
Orang kata...yee org kata bukan saya kata..
Sakit induce ni lebih hebat dari dari sakit semulajadi..
Sebab dipaksa kan...
Harapan saya biarlaa baby kali lahir tanpa overdue..
Lagipun ibu dah tak larat nk bawak perut nih..
Selalu jer sakit sana sini skang nih..
Kencing tuh mmg takyah cakap dah..
Klu toilet tuh leh cakap..mesti dia kata boring dah dok tgk muka saya ulang alik masuk..
Hahahah..
Pinggang manjang jer sakit..
Ermmm sabar jer laa...
Bak kata mak saya bila saya asik ngadu ngan dia..
Huhuhu..


Eh arini tarikhnya cantikkan..
13.12.11
Bermakna genap ammar berumur 3 tahun 8 bulan..
Erm kalau baby lahir arini pon ok juga..
Sama ngan tarikh 13 tuh ngan abang dia..
Hehehe..
Berangan jer saya nih..


Okeh laa..
Mau sidai kain..
Hahaha dh tengahari baru nk sidai..
Masak pon belum lagi nih..
Adehhh banyak nya keje menanti..
Rasa mcm tak larat jer...
Huhuhu...
Tapi sapo laie nk buek..
Kalau bukan mak yong nih...
Adehhhhhh

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...