Friday, October 21, 2011

KALAH JUGAK...

Akhirnya..


Lepas seminggu saya menahan batuk kongkol yg tak berkesudahan...
Sudahnya semalam saya dapat ubat batuk..
Dan malam semalam, saya telan jugak...
Sebab dah tak tahan keletihan..
Dan kesakitan..


Dan penyudahnya..
Dapat juga saya tido lena semalam..
Lepas dh seminggu saya tido ayam jer..
Sampai sengal semua badan..
Huh nikmatnya dapat tido...
Best giler..!
Even dah gak terganggu 2-3 kali sebab batuk dan nk terkucil..


Ubat batuk tuh mmg ada kesan mengantuk..
Sebab tuh saya dapat tido lena..


Tapi tuhlaaa..
Kesian plak kat baby..
Sebab org ckp tak elok makan ubat batuk time pregnant nih..
Nanti baby jadi kurang aktif..
Tah ler..
Tapi dah doctor yg bagi..
Mesti ok kan..


So untuk kurangkan kerisauan saya....
Saya makan waktu malam jer laa..
Time nk tido tu..
Sekali sehari..
Jadi ler..
Doa sangat supaya batuk saya nih cepat elok..
Tak larat dah rasa tegang satu badan ni..
Lemah jer rasa..


Haih..
Time time gini..
Teringat la plak yg barang barang baby satu hapah pon tak cari lg..
Huhu...
Time kurang sihat nih laa..
Mcm mcm benda nk buat..
Ermmmm...

2 comments:

  1. uit?tak beli lagi barang baby?heheh dah boleh dah ni cari barang baby heheh..takpe sekali sekala makan ubat, mommy pun kena rehat juga.

    ReplyDelete
  2. Tuh la mama..pening kepala bila mcm mcm benda nk buat..adehhh dh ler badan tak sihat..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...