Monday, October 24, 2011

COMEL COMEL

Semalam...


Tak plan pon nk beli...
Tapi dek kerana nk kuar melepaskan boring...
Agenda membeli barang barang baby pon termasuk sekali..


Tapi tak ler beli byk..
Beli seadanya dulu...
Lagipun dah bongkar sume barang barang yang dah ada
Baju ammar masa kekecik dulu pun masih elok lagi..
Buat apa nk membazir kan..


Tapi serius kelakar gila ms dok membeli baju kekecik nih..
Seingat saya dok buat keje gini 4 thn lepas..
Nih proses tuh berulang balik..
Cuma skang nih..
Saya rasa lebih banyak pilihan...
Kalau dulu ms nak belikan baju ammar time peknen..
Saya mmg blur gila..
Apa yg org ckp saya folo straight je..
Klu beli baju tu..sume yg warna plain..
Tak putih plain..biru plain..
Rasa mcm bersalah sangat klu nk beli baju yg bercorak..
Hahahaa....
Apa daaa..!


Skang nih,
Saya beli baju baby sume yg bercorak..
Banyak yg cantik2...
Tak kuasa dah nk tengok baju plain..
Cukuplah dengan baju ammar yg dedulu tuh dh plain..
Skang time to change..


Ada beberapa lagi barang yg perlu dibeli baru..
Tapi tunggu next month laa..
Kot larat lagi nk berjalan sana sini..
Huhuhu..
List barang pon blum complete lagi nih..
Beg utk isi barang baby ke spital pon lom siap..
Ermm bila congak congak,banyak lagi rupanya..
Takpe man man kata org cina..
Pelan pelan kayuh..


Saya tgh cari nama baby jugak..
Tapi biasalaa..asal saya suka..alan mesti reject..
Kalau dia suka plak, saya plak reject..
Kadang tuh reject sebab, banyak sgt dah org pakai nama tu..
Or ada saudara mara / kengkawan terdekat yg guna nama tu..
Kang kata meniru diorg lak...
Hahaha sadis tol pemikiran saya ni...
Ada sesape nk bagi cadangan nama..?
Saya nk letak nama dari A atau N..
Yg pasti ada muhammad laa didepan nama..
Kot ada kasitau eh...
Terima kasih!


Adeh..
Pinggang dah sakit lak hai..
Nk baring jap..
Jumpa lagi...

2 comments:

  1. syoknye dia....cari brg baby memang giler...comel2...

    bab nama...sama2 bincang suami isteri yea...itu lebih afdal...:)

    ReplyDelete
  2. Zehan..mmg syok tgk brg brg baby yg comel...sume rasa nk amik.hehehe...pasal nama tuh, hahahaha mmg dh bincang..tp blom ada keputusan muktamad..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...