Monday, August 8, 2011

HUH MASAKLAH BETUL!

Saya baru beli seluar maternity...


Masaklah saya...
Cashier yg dok kira duit yg saya zakatkan tuh..
Bleh terlupa plak nak pi cabut...
Tag plastik-magnet yg biasa ada kat pakaian yg dijual..
Adehaiiii...


Kot tag tuh leh saya cabut sendiri ok ler jugak..
Ini kena pakai alat khas..
Waduh waduh...gi mana mau dibuat nih..


Yg menambahkan masalah nyer lagi..
Saya beli seluar tuh kat JB..
Resit plak dah buang...
Tanda harga dah cabut..
Mmg jadi masaklah betul..


Kang kalau saya pakai..
Terpergi lak mana mana mall..
Ada gak yg malu nanti bila scanner berbunyi setiap kali saya lalu..
Pak guard dok ingat saya mencuri lak dalam tuh..
Mmg masaklah sungguh!


Cmner nak buat eh?
Nak cabut sendiri tokleh..
Nak bawak pi balik tmpt kejadian..jauh bebeno..
Tambah plak resit n tanda harga dah ilang..
Nak pi bawak tempat lain mintak tolong cabutkan..
Ada gak kena tuduh bawak barang curi..
Adehaiiii...


Takkan saya tokleh pakai suar tuh?
Huwaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...