Sunday, December 26, 2010

MEMORI 6..

**sambungan lagi..**

Ermm asik cite pasal time saya dok Sabah kan..
Hikss..
Kenangan tu...yeler org tak penah kuar semenanjung..
Ke obersea apatah lagi..
So agak excited di situ..hehe..

After 6bulan saya duk Sandakan..
Alan dapat offer utk keje dengan ngan Johor state..
So kitorang balik ke Semenanjung..
Saya mmg igt akan lama dok kt Sandakan..
Agaknya rezeki lepas kawin kan...
So bila dapat tukar ke JB, saya duduk ngan mertua..
Then Alan dipostingkan ke Tangkak..
Pindah plak ke Tangkak..

Masa kat Tangkak..
Title saya automatically lebih kurang mcm Mak Datin..
Hahaha..
Sebab bila masuk daerah kecil, Alan udah dikira org besar..
Hahahhaa..sekali lagi..
Sempat laa merasa menjadi dif kehormat dalam majlis..
Ermm agak kurang selesa menjadi separuh makdatin ni..(separuh sbb mmg takde title datin pon..hahahahahha)
Saya rasa baik jadi org biasa2 je..
Tuh lebih selesa dan selamat..


Then on April 2007, Alan dapat lagi offer utk Federal plak..
So decided utk end up ngan state dan terima offer dari federal..
Dan berpindah la plak ke Seri Kembangan..
Huh dah ghope org Badwi..
Berpindah randah je kejenya..
Sumenya dalam masa terdekat lak tu..
Bayangkan sume tu terjadi dalam masa 1thn perkahwinan kami..


Bila dah setel down kt SK..
Tuhan pon cakap kami dah cukup bersedia..
Dah tak pindah2 lagi..
Saya pon peknen..
Sebelum tu, saya selalu susah hati..
Nape laa saya tak peknen2 lagi..
Selalu makan hati ngan kata2 orang..
Sedih tau..


Ammar lahir on 13April 2008.
Lepas dia 10bulan...barulah kami pindah ke Putrajaya ni..
Ermm akhirnya!
Dan harapnya lama laa skit dok kt sini..
Penat laa asik pindah randah..
Kira dah merayau satu Malaysia jugaklaa..


Erkkk cite ni dh cite journey satu malaysia la plak..
Padahal memula nk cite kisah cinta laa kengkonon..
Hahahaha..lagik!

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...