Friday, July 9, 2010

CERITA AMMAR @ KL BIRD PARK -PART2


Okeh kita sambung lagi...heheh..


Selain dari jumpa burung dan ikan..saya juga jumpa ngan itik..ermm ayah cakap itik ni pon spesies burung gak...yeke..ermm yelah tu kot...


Selepas itu..kami pegi plak ke dalam sangkar burung kakaktua..wah di sini sume burung2 nya berwarna warni..warna yg sgt terang..ada merah..ada biru..kuning..hijau..iskk mcm2 kaler laa ada..


Then ibu dan ayah membayar rm2 utk memberi makan dan minum pada burung2 ni...tapi saya takut nk pegang..saya takut burung2 tu akan gigit saya..jadi saya lari jauh2..heeeee....



Ayah rasa seronok bila burung2 tu makan dari tangan ayah..wahhhhh..


Ibu plak mcm takut2..tapi lama2 mcm best je plak...hahaha..




No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...