Friday, July 9, 2010

CERITA AMMAR @ KL BIRD PARK -PART 3

Hahaha sambung lagi part 3..saje buat part byk2..sebab banyak gambar saya nk tayang kt blog ibu kesayangan saya ni..hehe


Lepas dah tgk burung kakaktua yg berwarna warni tu..saya ke kolam flamingo or bangau oh bangau..hehe..tapi yg tk bestnya kolam bangau oh bangau ni kotor laa..hijau gila warna kolam ni..mucuk..heehe..



Ada satu photo booth dalam taman ni..kita leh amik gambar bersama burung2 seperti burung kakaktua yg besar, helang dan burung hantu..tapi kena bayar tau...klu guna kamera sendiri bayarannya adalah rm8..klu mintak diorg amik n printkan bayarannya adalah rm25..huhu..mahal kan..so kitorg amik depan booth je..hehe..


Then saya sempat pegi tgk Bird Show. Show ni akan diadakan setiap hari pada pukul 12.30 hari dan 3ptg kot kalau tak salah..seronok tgk gelagat burung2 ni..



Ermm habis show tu, sy rasa letih plak..jom laa balik..saya dh penat laa..


Tiba-tiba..Eh..alamak....kita sesat nie..kat mana ye kita ni skang...?


Saya rasa saya terpaksa mengetuai ekspedisi mencari jalan pulang ni..ibu, ayah, wan..jgn risau..! :p hehehe


Akhirnya berjaya jugak kita sampai kt pintu keluar... :)


Sebelum balik sempat gak kita amik gambar..hehe...



Bye bye Taman Burung...saya nak balik dah...


Tamat!

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...