Friday, July 9, 2010

CERITA AMMAR @ KL BIRD PARK -PART 1

Pada suatu hari, saya bersama ayah, ibu dan wan saya telah pergi ke Taman Burung Kuala Lumpur...jalan jalan ini adalah untuk menggantikan 4hari saya terperap di rumah kerana ayah outstation ke Kuantan baru baru ni..heee



Sebelum masuk ke taman ini, ayah telah membeli tiket yg berharga rm20 utk dewasa dan utk kanak2 yg berusia 3tahun kebawah seperti saya adalah percumaa...yeay!



Tempat yg mula2 kami tiba ketika di dalam taman ini adalah Love Aviaries...Kalau nak tau, kt sini sume burung2 adalah berpasang pasangan..tak percaya??Ha tgk gmbar kt bawah ni..


a ni lagi satu pasang burung..betul kan..sume berpasang pasangan..hikss..







Selepas itu, kami jalan lagi..jumpa plak ngan burung ini..ermm apa ye nama burung ini..alamak saya lupa laa..hehehe..tapi burung ni sgt eksyen tau! Bila ramai yg cuba ambil gmbarnya..makin mengada2 burung ni menunjukkan aksi2..hehe..





Jumpa pula burung ini...ini adalah burung merak yg tak byk bulu..dh tua kot..tapi ibu saya nak jugak amik gmbr ngan burung ni..iskk tk paham saya..




Ada juga burung enggang..




Oh yea..dalam taman burung ni ada juga ikan..saya sgt kagum dengan ikan2 di dalam kolam itu..





Jangan taktau ikan2 ini berenang dalam bulatan tau...wahh sy sgt suka..

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...