Wednesday, April 8, 2009

TAGGED: MY BLOG

1. Apakah nama blog anda sekarang dan mengapa anda memilih nama itu?
~~KISAH AKU, KAU & DIA.. saje sukeeee...cam beh jer..mmg psl kisah aku, asben aku dan anak aku...hehehe
2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
~~ klu tak nmpk gak.. HTTP://JIHA7.BLOGSPOT.COM ermm mmg pakai jiha7 ni dah lama..sebb my fav no is 7
3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
~~cincai..suka suka ati..kejap kang mcm blog ni utk ammar..jap2 kang utk diri sendiri..so campo2 ...
4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
~~tak penah langsung..saje nk biar bagi Muhammad Ammar baca bila dia dh besar nnt..
5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada orang yang tag anda ini?
~~blog eryn??blog ni ade memacam..yg pasti byk beno tagged yg dia rajin buat dan sgttttt rajin utk tagged aku ni haaaaa...wehh sudah2 laa tu..bagi ar tagged yg best2..
6. Senaraikan 5 orang untuk diTAG:
~~tak larat nk tagged org..sapo rajin buat laa yooo

2 comments:

  1. bersemangat ko membuat tag ye ibu...padan muke ko...weh apsal ko lame sgt tak ol neh...ari neh beday ammar tak wat memakan ker...best neh aku dtg putrajaya kang nanti...buat kek eskrem tu bagi tau den resepi...den nak cube gak....

    ReplyDelete
  2. hohoho nnt ler bg aku try dulu.klu jadi bg ko resipi dia.klu tk jadi..ko buat kek lain ar

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...