Friday, April 11, 2014

GLORIA JEANS COFFEE BANGI..



Saya mmg jarangggggg sekali ke kedai kopi westernized mcm ni..
hahahaa..


Sebabnya saya kurenggg suka minum kopi..
minum tu boleh..tapi taklaa addicted..
dan harganya pun pada saya alahaii..takyah minum pun takpe..
yeeee sila kata saya kedekut..
tapi untuk menghabiskan duit beringgit2 utk secawan kopi..
itu bukan saya..
baik sy minum air mineral..
masing2 ada taste masing2 kan..


ni gambar ketika diajak oleh ipar saya..
klu kami jer, mmg tak masuk ler..
sampai rasa nk order pun tak reti..
hahaha..
so bila orang ajak, kita ikut jer laa..
sudahnya..
saya minum strawberi shake jer..
mocha ke, espresso ke, america macchiato, apatah lagi tak ku hapal..
mmg tidak ler menjadi minuman saya hari itu..


sebab itu saya agak kagum pada orang yg suka minum kopi..
nak nak kopi yg mahal cm gini..
takpelaa tepuk dada tanya selera..
tepuk poket, tengok tebal ke?
hihihi..


**gloria jeans ni kat bangi utama shopping complex..keluar tol bangi,dh bleh nampak dah..

6 comments:

  1. ha ah..
    berbelas hinggit untuk kopi..
    akak pun kedekut dik..

    akak minum 434 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. waahh akak tau eh 434..eh lupa org johor mesti tau punya... kan kan kan.. sy 434 taklayan sgt..sy suka kopi keling jer..kopi beli kt pasar larkin..cmpuran gred A+C..lepas tu blend halus..adoii sedappp..wangiii...

      Delete
  2. wow nampak menyelerakan kek2 kat sana... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kek2 kt situ nmpk sedap..tp sebenarnya biasa2 jer rasanya ana..

      Delete
  3. hii sis :)
    maaf , nak tanya .
    So bg akak , okay tak chill out dekat cafe ni ?
    and lg satu , kita kena order dekat counter or ada staff yg ambilkan order kita ?

    ReplyDelete
  4. hai....ok laa klu nk lepak2 sana..sebb suasana pun tenang jer..

    order kena kt kaunter..rsnya sume tempat minum kopi cm gitu kot...hihihi tah sy pun tak penah pegi kedai2 kopi mahal cm gini..hehehe

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...