Friday, February 10, 2012

BERPANTANG-HARI KE 44 (last day)

Yippie yeyeyeye...


Sampai gak harinya...
Esok dah MERDEKA MERDEKA MERDEKA...
Hahahaha..
Seronok tak terkata..


Tapi ada gak yg tak seronoknya..
Skang nih semuanya tgh tak sihat kecuali baby aisy..
(Semoga Allah memberikan kesihatan yg baik utk dia dan kami...)
Alan dari balik dari bengkel kt bukitmerah...
Membawa virus yg menyebabkan kami anak beranak demam dan selsema.,
Dia mmg dh tak sihat masa kat sana lagi..
So bila sampai sini jangkitkan pada saya dan ammar..
So skang ammar dah demam...
Saya plak selsema meleleh leleh..
Bunga bunga batuk pon dh ada sebab kahak..
Huhu sgt tensi okeh!
Badan pon dah lemah sebab tak cukup rehat..
Menguruskan dua anak sekaligus yg dua dua sgt memerlukan perhatian..
Alan dh balik putrajaya sebab penat berulang alik..
Jadinya mmg tinggal saya seorg menguruskan keduanya..
Nasib baik mak saya ada, bleh gak dia tolong skit skit..
Tapi sesungguhnya saya mmg dh tak larat..
Tambahan lagi dengan cuaca kt PD yg panas terik...
Bertambah tambah lagi rasa lemah badan...
Adehhh lembik tol saya nih..


Ingatkan dh merdeka esok, nk ajak alan pi jalan jalan soping..
Bosan kan sebab dh lama memerap kat rumah..
Sekali semuanya tak sihat...
Jawabnya dok je la kau kat rumah jiha oiiii..


Selain dr tu..tingin gak nk makan eskrem..
Yelah panas kan..
Tgk iklan dalam tv, sampai kecur air liur..
Iskk memacam tinginnya..
Kalah org ngidam..
Hahahaha..


Oklaa sakit peyut la plak..
Papai eh!

1 comment:

  1. weh takde gambar2 ke..aku ni malas membaca..nak tgk gambar2 je..

    ReplyDelete

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...