Friday, October 15, 2010

ADEHH LUPAAAA..AMPONNNNN

Lupa plak nk masukkan dalam blog..actually 3rd of Oct lepas adalah harijadi suamiku yg terchenta itu..en AlanJf..
Tkde pon celebration besar besaran waima membeli sebiji kek utk dikongsi sekeluarga. Cuma sambutan ala kadar dengan makan2 di secret recipe hehehe....yg turut dibelanja oleh tuan punya badan yg diraikan..ateeee teman mane ade duit nk membayornya..hahahaha..
Tapi sebelum itu, sempat le jugak ibu mentua en AlanJf mengukus pulut kuning di pagi hari istimewanya itu..sebab secara kebetulan kami berada di PD pada hari tersebut.
Walau tak sehebat mana sambutannya, tapi yg penting ingatan tulus ikhlas dari yg tersayang melebihi segalanya...betul kan kanda?hehehe (ayat bg sedap hati sendiri sbb tk bagi hadiah pon..huhuhu)
Anyway, to my beloved and wonderful husband, dinda ingin mengucapkan SELAMAT HARIJADI yg ke..tetttttt... utk kanda..semoga kanda sentiasa dibawah lindungan-Nya serta memperolehi keberkatan yg tiada taranya dari Allah SWT. Semoga keluarga kita juga akan sentiasa diberkati oleh Nya.. dan semoga juga rezeki kita akan semakin murah setelah berhempas pulas dengan plan2 tettttt yg sangat diskrit itu..huhuhu..akhirnya dinda ingin juga mengatakan...SYG SAYANG ABG SGT!!! ..Terima kasih kerana menjadi suami yg baik...!

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...