Wednesday, June 2, 2010

SEMALAM..

Semalam..


Saya ikut ayah dan ibu ke Alamanda..saya sangat seronok berjalan2 bersama ayah dan ibu..


Tiba tiba..



Saya nampak kete ni..hati saya melonjak kegirangan sebab saya suka main dengan kete ni. Hanya dalam kete ni sy boleh pegang dan pusing2 kan stereng. Kalau dalam kete ayah, jangan harap la saya dpt pegang. Ayah cakap bahaya. Ayah cakap lagi, bila saya dah besar dan ada lesen memandu sendiri baru boleh pegang stereng kete ayah...tiba2 ibu menyampuk...jauhnyaaa visi ayah..hikhikhik. Tapi saya tk suka ayah letak syiling dalam kete ni. Nanti kete ni bergerak2..saya takut. Saya lagi suka kete ni dok diam2 je..senang sy nk jalan sana sini..huhu
Tiba2 saya nampak ibu pegang aiskrim..oh tidakkkk itu adalah makanan kegemaran saya. Ibu, saya nakkkkk.. terus saya turun dari kete tu sambil berlari kepada ibu. Tapi saya tau, ibu saje beli aiskrim tu sebab nak saya turun dr kete tu. Sebabnya dah lama sangat saya dalam tu...heheh..
Ayah siap watkan napkin supaya aiskrim tu tak jatuh atas baju saya..sesungguhnya ayah mmg seorang yg pembersih..hehehe
Comel kan saya tgh makan aiskrim..macam ade misai..hehehe
Ermmm dapnyer..

Lepas makan aiskrim ni..mata saya sangat berat..Ayah..ibu..jom balik!Tamatlaa cerita saya berjalan2 di alamanda..hehhe

No comments:

Post a Comment

Dah baca..marilah komen plak..!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...